Totaal aantal pageviews

zondag 31 augustus 2014

Review Nagellak Maybelline | Demi

Hoi! Ik heb vandaag een artikel over een nagellakje die ik al een tijdje in huis heb. Ik wou deze nog gaan uitproberen, dus ik dacht: laat ik dat in een artikel gaan doen! Veel leesplezier!
Ik was al een tijd opzoek naar een goede, zwarte nagellak voor bijvoorbeeld nailart. Ik was laatst bij de action, en toen zag ik allemaal maybelline-nagellak liggen. Ik was aan het kijken bij alle kleurtjes, en toen zag ik dus een zwarte kleur! Ik dacht: het is maybelline, dus dat zal wel goed zijn. Ik heb het lakje dus uiteindelijk meegenomen en nu ben ik dus van plan om hem te reviewen!

(ik heb het op een nagelwiel gedaan, omdat ik net mijn nagels had gelakt, sorry!)

Ik ga voor jullie dit nagellakje reviewen. Het is de 'forever strong pro' lijn, als ik het zo goed zeg! Er staat bij: up to 7 days wear. Calcium + iron + silica.











Het is nummer 700 met de naam 'Black is Back'.
 Dit is de achterkant, niet echt boeiend denk ik!
 En als laatste het kwastje! Het is niet een klein kwastje, maar ook niet een groot kwastje! Ik vind dit soort kwastjes altijd heel erg handig.

 Het eerste laagje zit erop! Hij geeft nu al een goede dekking, maar ik vind het met nog één laagje denk ik net ietsje mooier!

En dan het laatste laagje! Nu dekt de nagellak echt heel erg mooi en goed, en ik vind de glans die erop zit ook echt heel erg mooi! Deze nagellak is echt een aanrader!










Ik weet niet of je deze ook gewoon kan kopen in de drogist, of dat je hem kan kopen bij de Action, sorry! Ik denk dat de nagellak ook gewoon in de winkel te koop is, maar dat weet ik niet zeker!

Tot volgende week!
Love, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten