Totaal aantal pageviews

donderdag 4 september 2014

Youtubers die ik volg | Swenja

Hallo Allemaal!

Vandaag ga ik vertelen welke Youtubers ik volg. Ik ga ze niet allemaal doen want dan wordt het een hele lange blogpost..

Lees snel verder!
Ik begin gelijk met hoe het begon:

Het hele verhaal begon eigenlijk bij Diana, ik zocht op vlechtfilmpjes en ik kwam uiteindelijk na een beetje surfen op Diana. Ik ging op haar Abbonneren daar begon het allemaal mee dus.

Ik volg:
Mertabi
Enzo Knol
Teske de Schepper


Vera Camilla
Sabrina
D is for Dazzle



Rutger Vink
Jc Caylen
Our Second Life

Ricky Dillon
Kian
Connor Franta ( Is geen lid meer van O2L )


Simone
Nash grier
5 seconds of summer VEVO


JustJules
Jumela
Bradly's awkward life



Girls world problems
TheKelVlogs
Cinemates


Schatteke
Foodgloss
Beautygloss


Dit waren voor nu even de youtubers. Ik volg natuurlijk nog veel meer Youtubers uit Amerika, United kingdom, Nederland en misschien nog wel andere landen!

Ik hoop dat jullie dit blogpost leukvonden, en tot de volgende keer!

Love,
Swenja









Geen opmerkingen:

Een reactie posten