Totaal aantal pageviews

zondag 7 september 2014

Outfit! | Demi

Hoihoi! Ik heb vandaag een outfit voor jullie! Ik vind het superleuk om een outfit bij elkaar te zoeken, en om daarna er foto's van te maken! Ben je benieuwd naar de outfit? Druk dan snel op het 'Lees Verder' knopje!







 Ik heb bij deze outfit gekozen voor een simpele zwarte skinnyjeans, met een shirtje/blousje met vrolijke bloemetjes!



Ik heb het shirtje in mijn broek gestopt, want dat zag er net wat leuker uit. Het shirtje is ook een beetje groot en anders zag het er een beetje raar uit.





Ik vind deze broek superleuk want je hebt aan de zijnkanten van de broek 2 ritsjes zitten! Like!





Als laatste draag ik deze allstars bij deze outfit! Dit geeft het een leuk effect! Ik draag verder geen sieraden of zoiets.










Shirtje/bloesje: Only
Broek: Only
Schoenen: Converse

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! 
Liefs, Demi ♥

1 opmerking: