Totaal aantal pageviews

donderdag 28 augustus 2014

Review Andrélon Go for texture beach spray | Swenja

Hallo allemaal,

vandaag heb ik weer een review voor jullie!

Het gaat over een product uit de Andrélon Pink collection.

Ben je benieuw klik snel op verder!
Heel veel lees plezier!



Ik begin meteen!

Het gaat over dit product:

Het gaat om dit product,
Het is zoals ik al zei uit de Andrélon pink collection.
Het heet nogmaals Go for texture beach spray. 
Het zou een warrig effect moeten creëren en een natuurlijk structuur.
Ik vind de verpakking erg leuk, het sluit goed aan bij de collectie waar bij het hoort,
het ziet er ook niet saai uit.

Dit staat op de achterkant voor hoe je het moet gebruiken.
Het ruikt fris en een beetje fruitig als je het in je haar sprayt en het maakt zoals het zegt een natuurlijke textuur. Ik ben tevreden over het in gebuik, het lekt niet niks. 

Andrélon Pink collection go for texture beach spray -  €4,99 Te koop oa bij Kruidvat

Dat was het alweer,
ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Liefs,
Swenja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten