Totaal aantal pageviews

donderdag 14 augustus 2014

Shoplog Hema + Mededeling | Swenja

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik eerst een mededeling voor jullie en daarna een shoplog van de Hema!
Als je benieuwd ben lees dan snel verder!





Eerst de mededeling!,
De planning van ons was eerst 1 post op donderdag van mij en op zondag een van Demi.
Ik heb besloten dat ik het ga proberen om 2 keer per week een blogpost te gaan posten. Ik weet nog niet wat voor rooster ik heb volgend jaar of alles maar nu in de vakantie kan ik het nog doen. Ik vind wel dat school voorgaat..

Sowieso hebben jullie elke week 2 blogposten en soms 3!
Het ligt dus echt aan mn school helaas..

De 3de blogpost zou dan elke dinsdag online komen.
Dan komen dinsdag, donderdag en zondag blogposten online!
Nu heel veel plezier met het lezen van de shoplog! ❤


Ik ging woensdag met mn zus naar het dorp en we gingen even de Hema in. Ik kocht gelijk al mn schoolspullen :)

Laten we maar snel beginnen!


Dit is alles wat ik heb gekocht :)

Ik begin met het grootste; Het kaftpapier!
Ik heb 2 rollen gekocht:

 Dit zijn de 2 rollen! Ik had thuis nog wat liggen van vorig jaar dus 2 is genoeg.
Deze rollen waren €1,- per stuk.



Dit is nog een close-up van de print.

Ook heb ik etiketten eerder al gekregen van mn zus, omdat ze er te veel van had gekocht. Deze had ik vandaag dus niet gekocht maar wilde ik toch graag even laten zien aan jullie. Ik weet de prijs hierdoor ook niet.. 

Dit zijn de etiketjes. Ze waren in een pakketje met 4 velletjes en op elk velletje zitten 3 stickers. De stickers zijn zelfklevend en makkelijk in gebruik. Er zijn 6 verschillende stickers, dus van elke sticker heb je er 2.

Nu verder naar de schriften!
Ik heb grote en kleine schriften gekocht. Ik begin met de grote.

Dit is een ringband van A4 formaat met ruitjes van 10mm bij 10mm. Dit ga ik gebruik voor Wiskunde want het is erg makkelijk en fijn om er mee te werken. Deze heb ik ook van mn zus gekregen en ik weet daarom ook niet hoe duur deze was. Deze zat in een pakket van 3 met leuke pastelkleurtjes.

Ik heb ook nog andere wiskundeschriften gekocht:
Dit is ook een A4 formaat met hokjes van 10mm bij 10mm. Deze ga ik ook voor wiskunde gebruiken. Er zaten er 3 in een pakket met een leuke zeekleur / turquoise. Deze kosten €1,50 voor 3 schriften.

Nu zijn de kleine schriftjes aan de beurt!

Deze leuke schriftjes hebben lijntjes en zijn A5 formaat. Ze zijn per 4 verpakt, 2 van de koraalkleurige en 2 van de zwarte met sterretjes. Ik vond ze vrolijk en er leuk uit zien dus ik nam ze mee! Ze waren €2,- voor 4 schriftjes.

Ook heb ik deze 4 schriftjes meegenomen. Weer met een leuke print, en weer per 4 verpakt. Deze hebben leuke quotes en leuke kleurtjes. De quote van de koraal achtige is: 'Actually in fact i don't really care' en die van de zeeblauwe is: 'Things are really looking good so far'. Ik vind het gewoon leuke quotes en een prima prijs. Deze kosten ook €2,- voor 4 schriftjes.

Nu naar het schrijfgerei :)
Ik heb een nieuwe etui gekocht, en ook nog wat spulletjes voor erin.

Als eerste de etui :)
Dit is een vrij grote etui, waar lekker veel in past. Er is een leuk printje op gedrukt en een leuke tekst wat in een roze kader zit. De tekst is: 'Pen case seriously aka etui'. Ik vond het wel een leuke etui :) Hij koste €2,95.

Ook heb ik inhoud gekocht voor de Etui:
Als eerste deze pennen, het zijn echt mn favo pennen ze schrijven zooooo lekker! Ze zijn ook lekker goedkoop, voor 1 doosje met 10 pennen maar €1! 

Dit is zo'n stift die altijd van pas komt als je je verveelt en wilt tekenen ergens op, dus die nam ik ook mee :) Deze kostte €1,-

Ook kocht ik deze passer. Deze was €1,95. 

Dat was dan ook weer meteen het laatste wat ik had gekocht bij de Hema. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!

Love,
 Swenja




Geen opmerkingen:

Een reactie posten