Totaal aantal pageviews

donderdag 21 augustus 2014

TAG ∞ Pretty Little Liars Tag | Swenja

Hallo Allemaal,

Vandaag ga ik de Pretty Little Liars tag voor jullie doen, omdat ik dat leuk vind. 
Ik ben helemaal gek op Pretty Little Liars ik ben al bij Seizoen 5, aflevering 9 :o
Nouja, ik ga dus een paar vragen voor jullie beantwoorden die over Pretty Little Liars gaat. Nou helemaal toppie toch ;) 

Ben je benieuwd? Druk dan snel verder! 




1. Welke pretty little liar haar kledingstijl vind je het leukst?
Ik denk of Hannah of Emily, want hun hebben als enigste een beetje normale kleren.. 

2. Welke pretty little liar vind jij het leukst?
Aria! Ik weet eigenlijk niet waarom. Ik vond er al vanaf het begin super leuk!


3. Wie uit de serie vind je minder leuk?
Ik vind Wilden helemaal niet leuk, Shana en Jenna ook niet.. 

4. Wat was het grootste shock-moment voor jou?
Ik denk dat ik deze niet ga zeggen, want misschien hebben mijn lezers het nog niet gezien en spoil ik dan dus dat wil ik niet.. Maar op dat moment schrok ik echt heel heel erg!



5. Dacht je dat Toby echt dood was?
Nja, dachten dachten.. Ik dacht het een paar minuten en toen dacht ik nee.. Hij is niet dood

6. Wat zou je doen als A je stalkt net als hij de pretty little liars stalkt?
Ik denk dat ik gewoon naar de politie zal gaan met mn telefoon, dan moeten ze er wel een keer achter komen.. En ik zou echt heel heel heel erg bang zijn overal waar ik zou zijn.



Dat was het alweer.. Het was een korte tag maar wel een hele leuke!

Hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer! 

Love,
Swenja 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten