Totaal aantal pageviews

zondag 17 augustus 2014

Voorstellen, 25 questions TAG | Demi

Hoi! Dit is mijn eerste artikel wat ik voor deze blog schrijf. Mijn naam is Demi en ik ben 13 jaar. Ik hou superveel van bloggen, dus daarom ben ik hiermee gestart! Ik vind het ook superleuk om te fotograferen. Ik post ook elke zaterdag een artikel op blogilosophy.blogspot.nl! Laten we nu maar snel beginnen met het artikel...

Vandaag heb ik een tag voor jullie, om wat meer informatie over mij te delen. Het is niet echt nuttige informatie, maar het leek me eigenlijk ook wel een leuke tag! Het is de 25 questions TAG. Let's begin!

1. Heb je huisdieren?
Ja! Ik heb 2 konijnen, Gizmo en Google!
2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn.
Mijn notitieboekje voor blogideeën, een t-shirt en een tijdschrift.
3. Hoe is het weer nu?
Mwa. Het is een klein beetje bewolkt en het waait een beetje. Het is ook niet zo warm weer. Maar ik zit toch binnen, haha!
4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee ik ben nog een beetje jong daarvoor hahaha!
5. Hoe laat was je vannochtend wakker?

Volgens mij was ik vanochtend rond 9 uur wakker.
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Een kwartiertje geleden nog haha!
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
This is Us, vanmiddag nog.

8. Wat staat er in je laatst verzonnen smsje?
Ik had laatst al mijn smsjes verwijderd, en ik heb nog niet een smsje verstuurd daarna, dus ik heb geen idee!
9. Wat is je ringtone?
Een standaard ringtone die je kan uitkiezen uit een lijst. Het is gewoon een 'telefoon', dat geluid dan haha!
10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Duitsland, België en Luxemburg.
11. Hou je van sushi?
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit sushi gehad, oeps. Mij lijkt het persoonlijk ook niet echt lekker.
12. Waar doe je boodschappen?
Bij de Jumbo en/of de Spar.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee.
14. Hoeveel broers en zussen heb je?
1 broertje, die is op dit moment 11.
15. Heb je een computer of laptop?
Een computer, maar hij is heel sloom enzo dus ik wil sparen voor een laptop!
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
14.
17. Draag je een bril of lenzen?
Nee!
18. Verf je je haar?
Nee, en dat wil ik ook niet doen!
19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Het is half 8 's avonds, ik ga zo op de bank liggen en tv kijken denk ik. Ik zie nog wel!
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik huil niet echt vaak.
21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ik lus geen pizza oeps.
2. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Hamburger!
23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee volgens mij niet.
24. Wat is de kleur van je ogen?
Groen met een beetje bruin.
25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Nee hahaha!


Tot volgende week! 

Liefs, Demi ♥

1 opmerking: